ONEXOX
BannerFans.com

Peminat bongih tengok mat salleh peluk Nelydia Senrose

on Thursday, April 24, 2014

Komen negatif dari peminat memang tidak pernah terlepas kalau ada foto-foto yang sedikit sensitif melibatkan selebriti kesayangan mereka. Itulah juga situasi yang sedang dialami oleh pelakon sensasi, Nelydia Senrose.

Sekeping foto Nelydia sedang dipeluk oleh mat salleh bernama Mariosalvatori yang merupakan Executive Vice President of LFASIA, membuatkan segelintir peminatnya geram dan tidak senang. Mereka kemudian meninggalkan komen-komen yang agak negatif dan berbaur sindiran.

Bagaimanapun, ada juga pengikut Nelydia yang menyokong tindakannya sebagai tidak keterlaluan dan meminta rakan lain yang berfikiran sempit agar tidak sesuka hati menghukum orang.





Bukan mudah untuk bergelar artis popular. Ada sahaja pihak tidak bertanggungjawab mencari-cari peluang keemasan untuk menjatuhkan imej dan reputasi seseorang selebriti itu. Pastinya, Nelydia sudah sedia maklum akan perkara ini dan tidak mahu mengambil pusing dengan kritikan pengikut-pengikutnya di Instagram.

Sumber








PERINGATAN: AANS tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri

Ranking: 5

{ 0 comments... read them below or add one }

Post a Comment



 
© AANS BLOG All Rights Reserved