ONEXOX
BannerFans.com

Punca gambar selfie Nabila Huda main tenis dengan skirt paras paha terjawap

on Thursday, May 8, 2014

Nampak macam hebat dan profesional saja Nabila Huda bermain sukan tenis? Siap lengkap memakai skirt paras paha lagi yang dipadankan dengan baju-T berwarna cyan serta raket yang kelihatan mahal dan sarung biru pada kepala.

Di sebalik gambar yang dikongsikan di laman Instagram pelakon itu, ada juga segelintir peminat yang seakan marah dan tidak tahu membezakan antara bermain sukan dan menutup aurat. Ada yang meminta Nabila Huda agar menutup aurat ketika bersukan.






Sumber








PERINGATAN: AANS tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri

Ranking: 5

{ 5 comments... read them below or add one }

Anonymous said...

Tidak tahu membezakan antara bermain sukan?

Sejak bila pulak hukum menutup aurat berbaza antara bersukan dengan tidak bersukan?

Penulis blog ni yang sebenarnya jahil dan tak tahu membezakan hukum Allah dengan adat dunia.


May 8, 2014 at 9:01 PM
Anonymous said...

Yang menutup aurat dianggap kolot yang buka aurat dianggap moden. Tahukah anda fesyen membuka aurat adalah fesyen sebelum datangnya Islam? Sejak zaman prasejarah dan jahiliyah manusia tidak tahu bahagian mana yang wajib ditutup. Jadi yang mana satu kolot dan yang mana satu moden. Pastikan akal berfungsi dengan baik


May 8, 2014 at 10:40 PM
Anonymous said...

Apa puncanya?


May 9, 2014 at 2:35 AM
Anonymous said...

tak tahu membezakan antara menutup aurat dengan bersukan??? kalau sebab bersukan nak berbogel pon Allah tak marah ye admin?


May 9, 2014 at 11:39 AM
Nuri Emas said...

Kenapa ler nabila nie tak habis2


May 9, 2014 at 6:37 PM

Post a Comment



 
© AANS BLOG All Rights Reserved