ONEXOX
BannerFans.com

APA MASALAH GADIS NI, LUAH SEMAK DENGAN BAPAK KAT FACEBOOK

on Wednesday, July 23, 2014



Ni la masalah budak-budak zaman sekarang, semua benda nak dikongsi di Facebook. Si gadis ni sibuk nak kongsi yang betapa dia dia ni tak puas hati dengan bapak dia.

Katanya dalam satu status, "Aku sambung belajar, bukanlah niat nak belajar. Aku sambung belajar sebab aku nak keluar dari rumah. Aku semak dengan perangai bapak aku. Bodoh. "



Errm..tengok gambar bawah ni yang dia kongsi kat profil, mungkin masing-masing dah tahu kenapa dia semak dengan bapak dia..



Dik,kalau tak puas hati dengan bapak, cakap la kat dia, paling susah pun simpan kat dalam perut tu. Tak payah nak susah-susah upload kat facebook. Tak dapat faedah apa pun. Benda yang paling afdal adik buat sekarang ni, slow talk dengan bapak adik, setel elok-elok.

Walaupun adik sorok wall adik tak bagi bapak adik tengok, 'Wall' yang  Tuhan catit apa adik buat lagi besar

Sumber

PERINGATAN: AANS tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri

Ranking: 5

{ 0 comments... read them below or add one }

Post a Comment



 
© AANS BLOG All Rights Reserved