ONEXOX
BannerFans.com

Punca sebenar Kereta Audi milik Fizo Omar kemalangan ngeri di Kuala Krai

on Friday, July 25, 2014

Umum mengetahui, kereta jenis Audi milik pelakon Fizo Omar merupakan antara salah satu kereta yang terbabit dalam kemalangan jalan raya di Kilometer 69.7 Jalan Kota Bharu-Gua Musang berdekatan Kuala Krai kira-kira pukul 1.15 petang kelmarin.

Dalam kejadian yang membabitkan ibu, adik dan pembantu peribadi Fizo Omar itu, kereta terbabit disahkan mengalami kerosakan teruk di bahagian hadapan namun tiada sebarang kecederaan dilaporkan berlaku.

Menurut Harian Metro hari ini, kemalangan tersebut berpunca daripada tindakan adik Fizo, Wan Normimi Adila, cuba mengelak sebuah kenderaan yang tiba-tiba keluar daripada simpang.

Bagaimanapun, nasib tidak menyebelahi mereka apabila kereta yang dipandu Wan Normimi Adila bertembung dengan sebuah van dan kereta jenis Proton Iswara.



Sumber

PERINGATAN: AANS tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri

Ranking: 5

{ 1 comments... read them below or add one }

Anonymous said...

ngeri pungkoq hg


July 25, 2014 at 5:11 AM

Post a Comment



 
© AANS BLOG All Rights Reserved