ONEXOX
BannerFans.com

AWAS! Taktik Buang Duit Di Tayar Belakang!

on Saturday, August 16, 2014

Hari demi hari, penjenayah semakin licik memperdayakan mangsanya. Orang ramai bagaimanapun kurang peka dengan taktik ataupun strategi baru penjenayah menyebabkan ramai yang telah menjadi mangsa penipuan hatta penipuan kecil sekali pun.



Terbaru, seorang lelaki menjadi mangsa penipuan licik seorang warga asing. Ikuti pendedahan beliau di bawah:

AWAS! TAKTIK BUANG DUIT DI TAYAR BELAKANG!

Untuk makluman dan sebagai peringatan kepada orang ramai. 

Pada jam 12.25 tengah hari tadi, saya mengeluarkan duit di Maybank Seri Rampai. Apabila masuk ke dalam kereta untuk hidupkan enjin, tiba-tiba seorang perempuan yang berwajah seperti warga Iran mengetuk cermin dengan kuat. Dia menunjukkan duit yang berterabur di bahagian tayar belakang kanan. 

Apabila saya keluar untuk melihat ke arah yang dimaksudkannya sambil membongkok, pada masa itulah seorang lelaki Arab terus membuka pintu kiri bahagian penumpang hadapan kereta dan terus melarikan beg saya yang berisi duit bagi membayar gaji pekerja.

Mohon berhati-hati. Sebarkan kepada rakan-rakan anda agar mereka tidak menjadi mangsa kepada manusia yang tidak bertanggungjawab ini.

Sumber

PERINGATAN: AANS tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri

Ranking: 5

{ 0 comments... read them below or add one }

Post a Comment



 
© AANS BLOG All Rights Reserved