BEGINILAH jadinya kalau dapat pelanggan jenis tak sabar.
Menerusi ‘screenshot’ mesej di aplikasi WhatsApp yang tersebar di laman sosial, seorang pelanggan yang baru satu jam membuat bayaran secara talian telah membuat laporan polis gara-gara pertanyaannya tidak berbalas.
Bagaimanapun, peniaga tersebut akhirnya membalas dengan berang dan memberitahu dalam masa satu jam dia mempunyai hal lain untuk diuruskan termasuklah solat, mandi dan makan.
Iyalah, takkan nak hadap telefon 24 jam?
Secara logiknya, waktu yang tertera pada mesej tersebut ialah waktu Maghrib.
Hormatlah sikit…
sumber: BEGINILAH jadinya kalau dapat pelanggan jenis tak sabar.
Menerusi ‘screenshot’ mesej di aplikasi WhatsApp yang tersebar di laman sosial, seorang pelanggan yang baru satu jam membuat bayaran secara talian telah membuat laporan polis gara-gara pertanyaannya tidak berbalas.
Bagaimanapun, peniaga tersebut akhirnya membalas dengan berang dan memberitahu dalam masa satu jam dia mempunyai hal lain untuk diuruskan termasuklah solat, mandi dan makan.
Iyalah, takkan nak hadap telefon 24 jam?
Secara logiknya, waktu yang tertera pada mesej tersebut ialah waktu Maghrib.
Hormatlah sikit…
Sumber
PERINGATAN: AANS tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri
{ 0 comments... read them below or add one }
Post a Comment