ONEXOX
BannerFans.com

Lori Dibakar Kerana Langgar Mati Remaja Perempuan

on Thursday, September 25, 2014

Seorang pemandu lori telah bertindak meninggalkan lori sebaik sahaja terlibat dalam sebuah kemalangan di Pandamaran, Klang yang membuatkan kematian seorang remaja perempuan membawa padah apabila lori berkenaan dibakar pihak tertentu.

Dalam kejadian jam 9.20 malam kelmarin, seorang pelajar sebuah sekolah menengah maut manakala rakannya cedera parah selepas motosikal yang mereka naiki dilanggar lori berkenaan di persimpangan Jalan Kota Pendamar, Klang.

Mangsa yang dikenali Nur Ain Mohd Ali yang membonceng motosikal Honda EX5 ditunggang rakannya Nurul Hidayah Zaidi dalam perjalanan dari Kota Pendamar menuju rumah mereka di Pandamaran sebelum terlibat dalam kemalangan itu membuatkannya terbunuh.

Ketua Bahagian Trafik dan Ketenteraman Awam Klang Selatan, Deputi Superintendan Rosly Abdul Rahman menyatakan lampu isyarat ke arah Pandamaran di simpang tersebut rosak membuatkan mangsa dan rakannya meneruskan perjalanan.

“Remaja tersebut dikatakan meneruskan perjalanan berikutan lampu isyarat menghala ke Pandamaran tidak berfungsi sebelum dilanggar lori dari arah Telok Gong menghala Klang ketika lampu isyarat laluannya hijau.

“Pemandu lori yang menyedari insiden itu kemudian bergegas ke balai polis berdekatan untuk membuat laporan dan ketika dalam perjalanan, dia dimaklumkan lori dipandunya itu dibakar,” katanya.



Sumber

PERINGATAN: AANS tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri

Ranking: 5

{ 0 comments... read them below or add one }

Post a Comment



 
© AANS BLOG All Rights Reserved