ONEXOX
BannerFans.com

Lelaki hoben bini sampai patah tulang belakang

on Saturday, October 11, 2014

ALOR SETAR – Malang menimpa seorang isteri, Fadzilah Ismail apabila dia yang sepatutnya di­sayangi telah dijadikan tempat melepaskan geram apabila disepak, ditumbuk dan dipukul oleh suami sendiri selepas mendapati alat pertukangannya dibakar di kawasan rumah mereka.

Kejadian yang berlaku pada 5 dan 6 Oktober lalu itu menyebabkan tulang belakang Fadzilah, 51, yang menetap di Kampung Sentang, Utan Aji, Perlis, patah dan seluruh badannya bengkak serta lebam sehingga terpaksa dirawat di Hospital Sultanah Bahiyah (HSB) di sini.

Wanita berkenaan berkata, kejadian tersebut berlaku pada tengah hari 5 Oktober lalu, iaitu ketika umat Islam menyambut Hari Raya Aidiladha selepas suaminya yang merupakan seorang kontraktor kecil berang selepas me­nemui peralatan pertukangan miliknya terbakar di kawasan pembakaran sampah berhampiran rumah mereka.



Sumber

PERINGATAN: AANS tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri

Ranking: 5

{ 0 comments... read them below or add one }

Post a Comment



 
© AANS BLOG All Rights Reserved