ONEXOX
BannerFans.com

Kanak-Kanak 6 Tahun Di Campak Dari Tingkat 2 Sekolah di Taman Tasik Jaya Senawang

on Wednesday, November 12, 2014

SEREMBAN: Sebuah pra sekolah di Taman Tasik Jaya semalam tergempar apabila seorang muridnya berusia 6 tahun telah dicampak oleh murid-murid lain kebawah dari tingkat 2.

Mangsa Adam Fikri telah cedera parah selepas mengalami patah tulang pinggul, patah tangan dan kecederaan kepada dahinya.

Mangsa dalam pejalanan ke bilik guru telah bertembung dengan sekumpulan murid lain yang lalu mengangkat mangsa dan mencampak dia kebawah.

Manurut seorang saksi “Akibat kejadian itu, mangsa mengalami beberapa kecederaan dan patah tangan serta kaki kanan.

“Ibu mangsa yang menyedari kejadian itu hanya mampu meraung sebaik sahaja mendapati anaknya itu berada dalam keadaan lemah, namun semasa kejadian mangsa masih dalam keadaan sedar,” katanya.

Mangsa kini sedang di rawat Hospital Tuanku Jaafar dan berada dalam keadaan stabil

Pengarah Pendidikan negeri, Datuk Kalsom Khalid telah mengesahkan kejadian tersebut dan barjanji menjalan siasatan dengan secapat mungkin.



Sumber

PERINGATAN: AANS tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri

Ranking: 5

{ 0 comments... read them below or add one }

Post a Comment



 
© AANS BLOG All Rights Reserved