ONEXOX
BannerFans.com

Luahan sayu hati Polis Trafik pula disaman JPJ ketika bertugas!

on Tuesday, November 11, 2014



Apa nak jadi, kali ini Anggota Polis Trafik sendiri membuka mulut mengenai sikap JPJ yang menggunakan kuasa mereka dengan cara tidak bertanggungjawab. Dalam status di Facebook, Polis Trafik itu menceritakan kejadian dimana motosikal Anggota Trafik yang sedang menjalankan tugas telah disaman oleh Anggota JPJ.

Kejadian itu amat mendukacitakan buat Polis Trafik kerana sikap anggota JPJ itu menyebabkan keadaan yang tidak harmoni di antara Jabatan Penguatkuasa di Negara ini. Baca luahan hati beliau:



Sumber


PERINGATAN: AANS tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri

Ranking: 5

{ 6 comments... read them below or add one }

Anonymous said...

Anggota Polis itu kalau benar sila perkenalkan diri nama dan dari cawangan mana. Jangan jadi fitnah macam kisah Norhashimah yang menyamar sebagai Inspektor polis mengutuk PDRM dan akhirnya terbongkar setelah berbagai media termasuk Harakah menyebarkannya.


November 11, 2014 at 11:44 PM
Anonymous said...

sarankan pihak JPJ buat je laporan Polis bagi mengenal pasti petualang penyebar fitnah.


November 12, 2014 at 6:10 AM
Anonymous said...

melayu gila ;-)


November 12, 2014 at 7:55 AM
Anonymous said...

bende ni dah lama berlaku..


November 12, 2014 at 4:30 PM
Mrs. A said...

Masing-masing nak tunjuk kuasa


November 12, 2014 at 11:59 PM
Anonymous said...

selagi BN berkuasa dan kabinet dipenuhi oleh menteri2 yg tahap pemikirannya mcm budak darjah 2.. selagi itu negara kite akan menghadapi situasi2 dan keadaan2 yang pelik2 mcm ni.. jgn terkejut plak, lps ni akan ada lgi isu pelik akan timbul.. oh Malaysiaku..


November 15, 2014 at 1:07 AM

Post a Comment



 
© AANS BLOG All Rights Reserved