ONEXOX
BannerFans.com

Anak Terkunci Dalam Kereta, Ibu Enggan Pecahkan Cermin Kereta Sehingga Diberi RM200

on Sunday, December 28, 2014



Ibu kepada seorang anak yang terkunci dalam kereta enggan memecahkan cermin keretanya sehingga diberikan RM200.

Wanita tersebut telah meninggalkan anaknya yang dipercayai berusia 7 tahun di dalam kereta sementara dia dan anak perempuannya yang berusia 5 tahun pergi ke sebuah restoran berhampiran di Bandaran Berjaya pada tengahari tadi.

“Saya sedang makan di dalam restoran dan ternampak wanita itu keluar. Selepas seketika, saya ternampak dia kembali dan cuba membuka pintu keretanya tetapi gagal,” kata seorang saksi.



Orang ramai yang berkerumun di tempat kejadian menasihatkan agar wanita itu membenarkan mereka memecahkan tingkap keretanya untuk mendapatkan anaknya tidur dalam kereta yang enjinnya masih hidup tetapi wanita tersebut enggan berbuat demikian.



Namun, selepas diberi RM200 oleh dua orang lelaki barulah dia membenarkan mereka memecahkan cermin keretanya.

Budak lelaki yang terjaga dari tidurnya kerana keadaan yang bising di luar kereta itu tidak mengalami sebarang kecederaan.

Sumber

PERINGATAN: AANS tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri




Ranking: 5

{ 0 comments... read them below or add one }

Post a Comment



 
© AANS BLOG All Rights Reserved