ONEXOX
BannerFans.com

Punca Juruterbang AirAsia Super Comel Bertudung Viral Di Facebook Terjawap (11 Gambar)

on Tuesday, December 9, 2014



Pernah lihat perempuan jawat jawatan juruterbang? Jarang sekali. Pemikiran kita sinonim dengan perempuan jika memakai uniform syarikat penerbangan, pastinya dia seorang pramugari.

Tetapi tidak bagi seorang gadis muda yang cantik ini menjawat jawatan penting dalam kerjayanya sebagai seorang juruterbang.




Noorhafizah atau lebih dikenali dengan nama Fizzy Idrus, memilih kerjaya sebagai juruterbang di usia yang muda. Kebiasaannya, di usia sebegini, golongan gadis sebayanya lebih gemar melakukan perkara-perkara rutin seorang perempuan.

Melihat Noorhafizah sebagai juruterbang, membuatkan kami rasa kagum kerana beliau berani memilih kerjaya yang boleh dikatakan berisiko tinggi yang membawa nyawa beratus-ratus penumpang di udara, meskipun dalam istilah penerbangan bahawa pengangkutan udara adalah pengangkutan yang paling selamat di dunia.

Jom lihat gambar-gambar Fizzy di bawah:













Sumber

PERINGATAN: AANS tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri




Ranking: 5

{ 3 comments... read them below or add one }

KEDAI ONLINE MURAH kedaionlinemy.com said...

persoalanya,, kalau tk comel,, msti tak viral punya,, btol tak?? - kedaionlinemy.com


December 23, 2014 at 8:20 AM
Anonymous said...

Wow ,...Cantiknya!


December 30, 2014 at 8:13 AM
Anonymous said...

rocky the great brown unused dick says: comel bejadahnya.. comel lagi Hassan malek


January 1, 2015 at 11:08 PM

Post a Comment



 
© AANS BLOG All Rights Reserved