ONEXOX
BannerFans.com

Punca Tindakan Mengejut Bekas Suami Abby Abadi Gemparkan Dunia Hiburan Terjawap

on Friday, December 19, 2014



Bekas suami kepada pelakon terkenal Abby Abadi iaitu Muhammad Noor Farhan Che Bakar sudah bersedia untuk menjadi pelakon selepas kontroversi perceraiannya dengan aktres wanita itu sudai mulai reda.

Dia menyatakan dirinya sudah menjalani beberapa sesi uji bakat untuk bergelar pelakon suatu hari nanti termasuk sesi fotografi dengan majalah hiburan.

“Saya ingin cuba nasib dalam bidang lakonan dan tidak kisah watak apa yang ingin diberikan asalkan ia memberi pengalaman dan laluan kepada saya berada dalam bidang ini.

“Sebelum ini saya memang tidak ada pengalaman berlakon tetapi saya sangat berminat dan ingin cuba sahaja dulu dalam bidang ini,” katanya.




Selepas perceraiannya dengan Abby Abadi pada Mei lalu, dia ada menerima tawaran berlakon tetapi terpaksa menolak kerana belum bersedia.

Sebagai persediaan menjadi seorang artis, dia kini mula dilihat meluangkan masa ke gimnasium untuk membina badan.

“Selepas bercerai ada juga yang risik dan tawarkan saya untuk berlakon tetapi saya tolak kerana rasa tidak bersedia lagi mungkin faktor badan saya,: tambahnya lagi.

Tambahnya lagi, dia turut memberitahu niat untuk berlakon dipendam sejak berkahwin dengan aktres tersebut tetapi ditentang oleh bekas isterinya itu.

“Dulu saya pernah cakap dengan dia yang saya ingin cuba nasib jadi pelakon tetapi dia tidak benarkan langsung. Sekarang ini senang, tidak banyak yang perlu difikirkan,” ujarnya.


Sumber


PERINGATAN: AANS tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri




Ranking: 5

{ 0 comments... read them below or add one }

Post a Comment



 
© AANS BLOG All Rights Reserved