ONEXOX
BannerFans.com

Sayu hati ini. Wajah Kapten Irianto bersama keluarga sebelum tragedi

on Sunday, December 28, 2014




Tiga hari sebelum nahas tragedi pesawat AirAsia QZ8501, Juruterbang pesawat tersebut, Kapten Irianto telah menghadiri upacara memperingati kematian adiknya yang baru sahaja meninggal seminggu yang lalu di Yogyakarta.




Memetik kenyataan daripada portal berita Indonesia Kompas.com, majlis tersebut diadakan pada hari ketujuh bagi memperingati arwah adiknya, Edi.

“Kali terakhir saya berjumpa dengan Irianto ialah pada tiga hari yang lepas,” kata Hendro Kusumo Broto, sepupu kepada Kapten Irianto yang turut sama berada di majlis tujuh hari memperingati Edi.






Hendro juga mendedahkan, beliau (Kapten Irianto) telah bercuti ke Yogyakarta bersama keluarganya dan kembali semula ke Surabaya bagi urusan kerja manakala dua anaknya, Ninis dan Galih masih lagi berada di sana.

Sejurus berita pesawat AirAsia QZ8501 telah hilang daripada radar, seluruh ahli keluarganya telah bergegas ke lapangan terbang di Surabaya.

Pesawat AirAsia QZ 8501 yang dikendalikan oleh Kapten Irianto hilang dari pantauan radar kira-kira pukul 7.24 pagi tadi

Sumber


PERINGATAN: AANS tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri




Ranking: 5

{ 1 comments... read them below or add one }

Alamanda said...

Saya turut berduka cita atas tragedi yang menimpa bangsa ini di penghujung tahun 2014 kemarin. Semoga keluarga yang ditinggalkan tetap tegar dan bersemangat dalam menjalani hidup. Nice info gan ^^


January 19, 2015 at 5:15 AM

Post a Comment



 
© AANS BLOG All Rights Reserved