ONEXOX
BannerFans.com

‘Dah Nasihat Lupakan Siti.. Tapi Zamani Sangat Setia’ ─ Saari

on Tuesday, January 27, 2015



Susulan kes Zamani yang hangat diperkatakan sebelum ini kini nampaknya telah membangkitkan kembali kisah lama antara vokalis kumpulan Sl#am dan penyanyanyi no.1 Malaysia, Datuk Siti Nurhaliza.

Umum mengetahui mereka pernah menjadi bahan gosip pada suatu ketika dahulu.

Bagaimanapun kisah-kisah tersebut telah lama dilupakan dia#tas faktor masa malah Datuk Siti Nurhaliza sudahpun bersuamui.

Namun, komposer Saari Amri mengeluarkan satu kenyataan yang cukup panas di Facebook yang berbunyi:

“Siti Nurhaliza tahu kenapa Zamani jadi m#acam tu”





Bagaimanapun, Siti enggan memberi sebarang komen berkaitan kenyataan dari Saari itu.

Setelah itu, Saari sekali lagi menimbulkan tanda tanya di kalangan pengikut industri seni dengan berkata, suatu ketika dahulu dia pernah menasihati Zamani agar mel#upakan Siti.

Menurut sebuah portal, Malaysian Digest, “Saya kenal Zamani sejak dari awal dia mula menyanyi. Dia pun banyak menyanyikan lagu-lagu ciptaan saya dan kami memang rapat malah, saya banyak menghabiskan masa dengan dia.

“Pernah satu ketika saya bertanyakan kepada dia mengapa dia jadi begitu, nasihatkan dia mel#upakan Siti dan jalani hidup dengan lebih baik tapi Zamani seorang yang sangat setia.

“Jadi apabila berita penangkapannya tersebar, saya berasa kasihan dengannya dan atas sebab itu saya ‘tweet’ sekadar mahu meluahkan rasa simpati dan mel#uahkan apa yang betul.

“Ramai juga kenalan yang tahu tentang perkara itu tapi ia kisah lama. Tiada niat saya untuk bangkitkan atau timbulkan apa-apa isu.”

Walauapapun cerita dan kisah mereka berdua, SK harapkan yang te#rbaik buat Zamani, bak kata pepatah, “Barang yang lepas jangan dikenang”.

Sumber


PERINGATAN: AANS tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri




Ranking: 5

{ 0 comments... read them below or add one }

Post a Comment



 
© AANS BLOG All Rights Reserved