ONEXOX
BannerFans.com

Keluarga Emma Maembong Bakal Muncul Dalam Program Realiti?

on Wednesday, January 21, 2015




Terkini, Terdapat satu perkhabaran mengatakan bahawa terdapat sebuah saluran televisyen berminat untuk menerbitkan sebuah program realiti mengenai keluarga Maembong yang dinamakan The Maembongs

Walaupun kesahihan khabar berita tersebut tidak dapat dipastikan lagi. Namun sudah pasti ramai peminat sudah dapat membayangkan gelagat adik beradik pelakon Emma Maembong yang seramai 11 orang itu.

Kalau di Hollywood terdapat satu program realiti berkenaan Kim Kardashian iaitu Keeping Up With The Kardashian maka tidak kurangnya juga kita di Malaysia.




Walaubagaimanapun, sekiranya benar program tersebut akan diterbitkan, apa pula mungkin reaksi bapa mereka yang merupakan seorang pelukis prolifik dan pakar rujuk seni negara, Ismail Maembong?

Setahu kami, dia seorang yang cukup tegas dalam bab-bab berkaitan publisiti dan ia jelas terlihat menerusi kontroversi melibatkan perkahwinan anaknya, Yaya Maembong sebelum ini.

Sebelum ini menerusi kontroversi yang melibatkan perkahwinan anaknya, Yaya Maembong sudah cukup memperlihatkan yang beliau seorang yang tegas.

Sumber


PERINGATAN: AANS tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri




Ranking: 5

{ 0 comments... read them below or add one }

Post a Comment



 
© AANS BLOG All Rights Reserved