ONEXOX
BannerFans.com

PENJELASAN ZAMANI ISU SAARI AMRI KAITKAN SITI NURHALIZA DENGAN KESNYA

on Saturday, January 24, 2015



Vokalis kumpulan Slam, Zamani yang dibe#baskan dengan jaminan polis tidak mahu mengulas kenyataan Saari Amri yang mengaitkan penyanyi Datuk Siti Nurhaliza dalam kes penyalahgunaan dadah yang membabitkan dirinya.

Zamani berkata, apa yang berlaku tiada kena mengena dengan penyanyi wanita itu, sebaliknya dia menganggap apa yang berlaku sebagai ketentu#an takdir.

“Orang yang berhak untuk memberikan komen adalah# Shaari Amri sendiri kerana dia yang mengeluarkan kenyataan itu.

“Apa yang berlaku ke atas diri saya tiada kena mengena dengan dia (Siti Nurhaliza) tetapi i#ni adalah qada dan qadar,” katanya.




Sementara itu, ketika diminta mengulas dakwaan mengatakan memaki jurugambar selepas ditahan polis. Zamani mendakwa ia berlaku secara tidak disengajakan kerana berada di# bawah pengaruh dadah pada ketika itu.

“Ketika itu saya berada dalam keadaan khayal, badan pula sakit-sakit dan tangan pula bergari. Saya juga berada dalam keadaan tertekan kerana risaukan kakak yang sakit. Jadi tanpa disen#gajakan saya tertinggi suara.

“Saya benar-benar memohon maaf kepada jurugambar berkenaan kerana sukar m#engawal perasaan pada ketika itu akibat terlalu tertekan,” kata Zamani.

Sumber


PERINGATAN: AANS tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri





Ranking: 5

{ 0 comments... read them below or add one }

Post a Comment



 
© AANS BLOG All Rights Reserved