ONEXOX
BannerFans.com

VIDEO: Pemuzik Jalanan Terkejut Persembahan Mereka Ditonton Tun Mahathir

on Monday, January 26, 2015



Gembira tidak terhingga, kumpulan penghibur jalanan Genji Buskers setelah persembahan mereka diper#hatikan oleh Tun Mahathir.

Menurut status yang dimuatnaik di akaun Facebook rasmi kumpulan tersebut, vokalisnya yang dikenali sebagai Mustam, sebaik sahaja beliau menyedari kehadiran Tun Mahathir ketika dalam per#sembahannya itu, lirik nyanyiannya itu terus berterabur terkejut dengan kehadiran tokoh itu.





Tun Mahathir yang pada ketika itu sudah memer#hatikan persembahan mereka selama beberapa minit.

Selain itu, Tun juga turut meletakkan wang seb#anyak RM50 ringgit ke dalam beg guitar yang disediakan oleh kumpulan penyanyi itu untuk sumbangan dari para penonton.





Menurut Genji Buskers, mereka akan membingkai#kan wang itu sebagai kenang-kenangan.

“1st time nyanyi mata berair..with Negarawan ter#ulung #tunmahathir.. Rupanya dah 3,4 minit saya diperhatikan tadi..bila terpandang tun..lirik terus bersepah hahaha...nama kami sama MM ...dan kami Sagittarius... Rm50 yg tun bagi akan saya frame kan” katanya.




Sumber


PERINGATAN: AANS tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri




Ranking: 5

{ 0 comments... read them below or add one }

Post a Comment



 
© AANS BLOG All Rights Reserved