ONEXOX

Nabil Antara Peserta UNDERDOG Yang Berjaya Ke Final MLM2014!

on Tuesday, February 3, 2015




Separuh akhir Maharaja Lawak Mega (MLM) 2014 menyaksikan satu-satunya peserta solo, Nabil Ahmad# berjaya mara ke peringkat akhir.

Walaupun kerap dikecam oleh peminat ekoran prestasi kurang memberangsangkan di MLM, persembahan Nabil pada Jumaat lalu boleh disifatkan antara yang terbaik buat dirinya setakat ini. Mana tidaknya, siap dapat 5 bintang daripada juri.

Tutup Mulut Pengkritik

Jika dilihat kepada prestasi keselur#uhan Nabil sepanjang bertanding ni MLM kali ni, pastinya ramai yang tidak menjangkakan bahawa Nabil bakal ke final. Malah ada yang mengatakan Nabil masih kekal di MLM kerana konspirasi pihak Astro. Sampai macam itu sekali?





Tak ambil pusing dengan dakwaan tersebut, Nabil tampil cemerlang menerusi 2 sketsa menariknya malah berjaya menutup mulut pengkritik.

Sketsa ‘orang gila’ kehilangan selipar cuk#up bersahaja malah turut diselitkan dengan mesej berguna terutamanya kepada mereka yang beragama Islam. Pada masa sama, sketsa pembaca berita pelbagai loghat pada persembahan keduanya juga berjaya menghiburkan penonton.

Peminat Nabil Akhirnya Tunjuk Muka 



Secara keseluruhan, Nabil berjaya ‘tapau’ pes#erta lain pada malam itu. Malah peminat Nabil yang selama ini bersembunyi di dalam gua akhirnya berani keluar daripada persembunyian dan menonjolkan diri dengan komen-komen yang meyakinkan.

Bagaimanapun nasib tidak menyebelahi kumpulan Virus yang akhirnya tersingkir setelah kerap kali dikecam peminat ekoran prestasi hambar sepanjang MLM.


Sumber


PERINGATAN: AANS tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri




Ranking: 5

{ 0 comments... read them below or add one }

Post a Comment

 
© AANS BLOG All Rights Reserved