ONEXOX

Senarai Artis Wanita Melayu Peneman Golongan VVIP Akhirnya Terbongkar

on Thursday, February 5, 2015



10 artis yang terjebak dalam aktiviti tidak bermoral sebagai peneman golongan VVIP dengan menerima bayaran lumayan kini berada dalam radar pe#mantau pihak polis.

Menurut siasatan, beberapa pendatang baru dalam dunia seni hiburan dan artis popular mengenakan bayaran sebanyak RM3000 sehingga RM10000 untuk satu malam.

“Kebanyakan artis berkenaan mengenakan khidmat orang tengah yang bertindak sebagai pengatur pertemuan dengan VVIP,” kata Pe#nolong Pengarah Bahagian Kongsi Gelap, Maksiat dan Perjudian Bukit Aman iaitu Datuk Roslee Chik.




Kebanyakan artis tersebut menggunakan khidmat orang tengah bagi menyasarkan golongan kenamaan bagi mengaturkan pertemuan penuh maksiat itu.

Orang tengah itu merupakan individu yang amat berpengaruh dalam industri hiburan dan mengenali ramai kenalan berstatus Da#tuk dan Tan Sri.

“Modus operandi orang tengah ini sangat licik kerana hanya mengaturkan pertemuan antara artis itu dan pelanggan serta memberitahu jumlah bayaran. Selebihnya, pelanggan akan berunding sendiri dengan artis itu,” tambahnya lagi.

Kebiasaannya, pertemuan dimulakan dengan menjamu selera di restoran tertentu atau pelanggan akan memba#wa artis berkenaan ke bilik karaoke sebelum dibawa ke bilik hotel terkemuka.



Sumber


PERINGATAN: AANS tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri





Ranking: 5

{ 0 comments... read them below or add one }

Post a Comment

 
© AANS BLOG All Rights Reserved