ONEXOX

BIADAB! PEMILIK RESTORAN HALAU PELANGGAN SELEPAS MENGADU ADA LIPAS DALAM MAKANAN

on Wednesday, March 18, 2015



Seorang pengguna Facebook mendedahkan sikap pemilik sebuah restoran  yang tidak menjaga kebersihan di premisnya sehingga makanan yang dijual juga turut tercemar den#gan serangga yang tidak sepatutnya.

Baca pendedahan di bawah:

Pengumuman kepada rakan-rakan. Jangan makan kat RESTORAN BBS Selayang Jaya berhampiran Maybank sebab petang tadi, saya dan rakan pergi makan di sana.

Semasa makan, saya meli#hat benda yang pelik di nasi yang saya tengok dengan teliti dan didapati benda itu ialah lipas.




Saya terkejut dan tanya pada pemilik (perempuan) kedai itu dan dia menjawab,

"Benda ini (lipas) semua biasa ada di restoran,"

Lagipun pemilik kedai itu #tak tahu melayan pelanggan sebab semasa rakan saya menyuruhnya membersihkan premisnya itu, wanita itu marah dan melemparkan kata-kata kesat sambil dalam nada menakut-nakutkan kami yang restorannya itu juga ada lipas, cicak, tikus dan pelbagai lagi spesis serangga.



_____________________________________

Keadaan bertambah buruk apabila wanita terbabit menghalau pengadu dan rakan-rakannya kerana terlalu cer#ewet dan hal kecil seperti itu.

Individu yang tidak ingin didedahkan nama itu menasihati pengguna Facebook agar tidak mengunjungi premis makanan itu untuk mengelakkan diri dari terkena sebarang penyakit yang tidak diingini.

Mohon pihak penguatkuasa Bahag#ian Keselamatan & Kualiti Makanan menyiasat perkara ini.

Sumber

PERINGATAN: AANS tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri




Ranking: 5

{ 0 comments... read them below or add one }

Post a Comment

 
© AANS BLOG All Rights Reserved