ONEXOX
BannerFans.com

Ngeri : Awek cun melecun toreh muka dengan Pisau Pencukur

on Saturday, March 7, 2015



Kuala Lumpur : Hanya kerana putus cinta ketika sambutan Hari Kekasih baru-baru ini, seorang gadis di Thailand berti#ndak nekad menoreh mukanya dengan pisau cukur.

Beliau yang disyaki kecewa kerana ditinggalkan teman lelakinya bertindak menoreh mukanya berkali-kali sehingga berdarah.

Paling mengerikan, apabila be#liau turut merakam aksi yang dilakukanya itu sebelum memuatnaik rakaman tersebut tersebut di laman Facebook.




Rakaman berdurasi 1:14 saat itu menjadi viral apabila ditonton sebanyak 4,865,476 kali dan dikongsikan oleh 69,380 orang pengguna Facebook.




Tinjauan SuaraTV di laman Facebook g#adis tersebut mendapati, rakan-rakannya yang bersimpati atas nasib malangnya itu meminta agar dia berhenti menyiksa diri sendiri sambil menasihatinya agar meneruskan kehidupan yang baru.

Namun ada juga yang menyifatkan tindakan gadis itu sebagai bodoh kerana terlalu mengikut perasaan.

SuaraTV cuba mendapatkan pengesa#han gadis tersebut melalui akaun Facebooknya, namun sehingga kini masih tiada sebarang jawapan yang diberikan.

Sumber


PERINGATAN: AANS tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri




Ranking: 5

{ 0 comments... read them below or add one }

Post a Comment



 
© AANS BLOG All Rights Reserved