ONEXOX
BannerFans.com

BETINA MINTA SUAMINYA PIPIT ANAK GADIS SENDIRI UNTUK DAPATKAN ANAK

on Thursday, April 9, 2015



WILKES-BARRE (US) - Hanya kerana mahukan anak, seorang ibu tergamak meminta suami barunya mer0g0l anak perempuannya sendiri.

Misty Machinshok, 33, meminta suaminya, Gary, 29, mer0g0l anak perempuannya yang berusia 15 tahun hanya semata-mata mahukan anak.

Wanita itu juga turut 'mengajar' Gary bagaimana caranya untuk mer0g0l mangsa agar gadis itu hamil.

Semasa kejadian yang berlaku beberapa kali itu juga, Misty juga didakwa memegang tangan anaknya ketika Gary mer0g0l mangsa hampir setiap hari sepanjang 2013.

Dan sekiranya mangsa hamil, Misty telah siap sedia dengan alasan anaknya itu telah membuat hubungan s-eks ketika menghadiri sebuah parti.

Namun, kekejaman pasangan yang tidak berotak itu akhirnya terbongkar apabila mangsa memberitahu rakan sekolahnya mengenai kejadian yang menimpanya. Rakannya terus melaporkan kejadian itu kepada guru mereka dan seterusnya dilaporkan kepada pihak polis.

Pasangan itu akhirnya ditangkap dan didakwa di mahkamah di atas pertuduhan mendera, mer0g0l dan jenayah lain.

Ibu mangsa mengaku bersalah di atas beberapa pertuduhan dan dijatuhkan hukuman penjara selama 15 hingga 30 tahun. Manakala Gary pula akan dihukum dalam masa terdekat selepas dia mengaku bersalah mer0g0l kanak-kanak dan serta serangan se-ksual terhadap adik perempuan mangsa yang berusia 11 tahun.

Sumber

PERINGATAN: AANS tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri

Ranking: 5

{ 0 comments... read them below or add one }

Post a Comment



 
© AANS BLOG All Rights Reserved