ONEXOX

PUNCA LELAKI 'SHAKE WELL BEFORE USE' DI DEPAN 2 WANITA AMAT MENGEZUTKAN

on Thursday, April 30, 2015



CHERAS - Gambar seorang lelaki 'capmelan' di hadapan dua orang wanita viral di laman sosial.

Kejadian yang berlaku di Jalan Cerdik, Cheras itu menimbulkan rasa kurang senang dan tidak selamat orang awam khususnya wanita.

Gambar yang dimuat naik oleh Yee Voon Toi, saksi kejadian itu berkata, penampakan itu berlaku ketika dia dan seorang lagi rakannya berjalan menuju ke arah kereta mereka yang diletakkan di kawasan berkenaan.

"Saya melihat lelaki itu berjalan dari jauh ke arah kami. Pada mulanya kami beranggapan lelaki itu mungkin seorang salesman berikutan gaya pakaiannya yang sopan seta membawa fail bersamanya.

"Namun, sangkaan kami meleset apabila lelaki itu melakukan tindakan yang tidak senonoh dan dilihat menutup bahagian depan kemaluannya dengan fail yang dibawah," kata Voon.

Menurut Voon, lelaki itu kemudian terus melakukan capmelan tanpa sebarang perasaan malu dan sesekali sempat melirikkan senyuman terhadap dia dan rakannya.

Atas dasar keselamatan, Voon segera merakam gambar lelaki terbabit dengan telefon pintarnya untuk dihebahkan kepada orang ramai.

Menyedari perbuatan dirinya dirakam, lelaki itu segera melarikan diri.

Sumber

PERINGATAN: AANS tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri

Ranking: 5

{ 0 comments... read them below or add one }

Post a Comment

 
© AANS BLOG All Rights Reserved