ONEXOX
BannerFans.com

VIDEO: BLOGGER MEMIPIT, ALVIN 'BABI' TAN PERSENDA AZAN TERSEBAR

on Tuesday, April 21, 2015



Blogger s-eks, Alvin Tan, 8 jam yang lalu memuat naik 'video parodi' yang mempersendakan laungan Azan mencetuskan kemarahan umat Islam di negara ini.

Video parodi berdurasi 2 minit 50 saat itu dilaungkan dengan bunyi piano dengan kononnya dirakam di Mekkah, Arab Saudi.


  • "Have you had your dose of Allahuakbar for the day!? This is dedicated to the one and only true God, Allah s.w.t, peace be upon Him! And please don't badger me about the wrong lyrics. First, this is a cover, so creative modification is permitted. Second, I ain't a suicide bomber aight," katanya menyindir umat Islam di Malaysia yang didakwanya begitu taksub dengan agama Islam.



Biadab juga mamat ni. Moga diberikan hidayah olehNya. Laporan Selanjutnya - http://goo.gl/SsPUQR

Posted by My Media Hub on 20hb April 2015



Menurut Alvin, 'muzik' dan rakaman video itu diterbitkan agar seluruh masjid di Malaysia memainkan 'laungan azan' nya itu dari menggunakan khidmat orang tua melaungkan azan di mikrofon masjid dan bersusah payah meneran suara mereka. Alvin berpendapat, lelaki tua seperti itu patut direhatkan.

My latest goal is to get all mosques in Malaysia to play my cover instead of having them old geezers hunched over the mics, straining their vocal chords and cracking their voices. Let them geezers rest already... preferably in eternal peace.
ALLAHUAKBAR! #Islam #ReligionOfPeace — at Mekkah, Saudi Arabia.

Ekoran dari penerbitan video yang tidak bertanggungjawab itu, netizen menyerang laman milik lelaki Cina itu dan ramai yang meminta pihak berkuasa mengambil tindakan terhadapnya.

Bagaimanapun, Alvin Tan seperti mana yang kita ketahui telah melarikan diri ke luar negara ekoran takut berdepan dengan proses keadilan mahkamah di Malaysia berkaitan dengan kes menghina bulan Ramadhan di laman Facebook.

Sumber

PERINGATAN: AANS tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri

Ranking: 5

{ 1 comments... read them below or add one }

xsifoo said...

jenis yg bawak byk masaalah camni elok buang negeri jer.. batalkan kerakyatan mereka. tak insaf2 lagi..


April 21, 2015 at 8:49 AM

Post a Comment



 
© AANS BLOG All Rights Reserved