ONEXOX
BannerFans.com

Anak Jati N9, Datin Seri Rosmah Mansor Dipilih Sebagai ‘First Lady’ Kedua Tercantik Di Asia

on Sunday, June 28, 2015



Disebalik kelembutan dan sifat kasih sayang yang dimiliki oleh isteri kepada Perdana Menteri, Datin Dri Rosmah Mansor tahukah anda bahawa beliau kini telah diiktiraf sebagai seorang yang cantik.

Terbaru, melalui satu kajian yang dilakukan oleh listabuzz.com yang berpengkalan di Chicago, Amerika Syarikat, mereka telah mengeluarkan senarai 10 First Lady paling cantik di Asia.

Dalam 10 senarai tersebut, Datin Sri Rosmah Mansor telah menghuni tangga kedua First Lady paling cantik di Asia di belakang Puteri Hayana daripada Dubai.

Isteri Perdana Menteri ke-6 Malaysia, dilahirkan pada 10 Disember 1951. Beliau adalah Presiden Persatuan Kebajikan Tenaga Isteri-isteri Menteri (BAKTI).

Beliau memegang jawatan sebagai Penaung untuk Kanak-kanak di Hope Foundation, Persatuan Pencinta Alam Malaysia, Persatuan Orang-Orang Cacat Anggota (OKU) Malaysia, Majlis Aids Malaysia, Institut Jantung Negara Yayasan dan banyak lagi.

Berikut adalah senarai penuh 10 First Lady tercantik di Asia yang telah dikeluarkan oleh listabuzz.com:

1. Puteri Haya (Dubai)



2. Rosmah Mansor (Malaysia)



3. Permaisuri Jetsun Pema (Bhutan)



4. Asma Al-Asaaad (Syria)



5. Permaisuri Rania (Jordan)



6. Mozzah Nasser (Qatar)



7. Ho Ching (Singapore)



8. Mehriban Aliyeva (Azerbaijan)



9. Peng Liyuan ( China)



10. Imelda Marcos (Philippines)



Sumber

PERINGATAN: AANS tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri

Ranking: 5

{ 3 comments... read them below or add one }

Anonymous said...

apo bincek ea rosmah dapek paling cantek? polik la den..ni kalau dio lalu kek tampin mau den sosah ea pakai penyapu!! buek malu darah noghori yo..rosmah ngan imelda marcos tu elok ditanam sekali dlm tanah..baru aman duniyo ni..


June 29, 2015 at 12:41 AM
Anonymous said...

cuba cari gambar dia masa remaja. jauh berbeza. plastik kot


June 29, 2015 at 3:52 PM
Anonymous said...

elok queen Rania lagi raso eh.


June 29, 2015 at 6:29 PM

Post a Comment



 
© AANS BLOG All Rights Reserved