ONEXOX
BannerFans.com

GADIS CUN MELECUN HINA SULTAN JOHOR & PAHANG?

on Sunday, June 7, 2015



PUTRAJAYA - "Raja Paling Sial", itulah kenyataan seorang individu yang dipercayai anggota Polis Diraja Malaysia (PDRM) di laman Facebook miliknya, tersebar meluas di laman sosial sejak lewat malam semalam.

"Raja yang paling sial aku kenal Raja Johor dengan Raja Pahang. Raja Johor perangai macam iblis. Raja Pahang kaki perempuan. F*ck semua raja-raja yang ada dalam Malaysia ni. Bullshit," katanya.

Tidak diketahui apakah individu berpangkat konstabel ini. Namun, tindakannya itu dikritik oleh rakan-rakan Facebooknya sendiri.

Namun, tampil seorang individu mempertikaikan pemilik Facebook berkenaan. Katanya, individu terbabit telah menggunakan gambar gadis itu bagi tujuan memburuk-burukkannya sebagai anggota PDRM selain dari turut berkongsi gambar Facebook sebenar milik mangsa.



Justeru, orang ramai meminta PDRM menyiasat perkara ini dan ambil tindakan terhadap individu yang tidak bertanggungjawab terbabit seandainya benar telah menyalahgunakan gambar gadis berkenaan selain dari cuba memburukkan imej PDRM.

Sumber

PERINGATAN: AANS tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri

Ranking: 5

{ 0 comments... read them below or add one }

Post a Comment



 
© AANS BLOG All Rights Reserved