ONEXOX

Gambar Ronaldo Kencing ''Bersepah' Ditepi Jalan Tersebar

on Thursday, June 4, 2015



BINTANG bola sepak terkenal yang juga merupakan pemenang anugerah ballon d'or 2014, Cristiano Ronaldo, menjadi ikutan sebagian besar peminatnya kerana sering digambarkan sebagai permain yang mempunyai personaliti yang baik dan pemurah.

Tetapi baru-baru ini, tindakan Ronaldo yang tidak senonoh telah membuang air kecil di tepi jalan telah berjaya dirakam oleh paparazi membuatkan kreadebilitinya sedikit tercalar.

Dia dirakam selamba membuang air kecil secara sesuka hati berhampiran sebuah kereta di bahu jalan. Sekaligus gamabr tersebut telah menjadi viral di laman sosial dan hangat diperkatakan.



Memetik laporan Latin Times, gamabr Cristiano itu berjaya dirakam ketika dia dikatakan baru pulang selepas berparti di sebuah kelab di St Topez.

Melalui gambar tersebut Ronaldo dilihat telah pergi kebelakang sebuah kerata dan terus membuka zip seluarnya untuk membuang air kecil sambil diawasi seorang pegawal peribadi.

Dia kemudian berjalan seperti biasa sambil diiringi beberapa orang polis dan pengawal peribadinya.



Sumber

PERINGATAN: AANS tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri

Ranking: 5

{ 0 comments... read them below or add one }

Post a Comment

 
© AANS BLOG All Rights Reserved