ONEXOX
BannerFans.com

VIDEO LELAKI RAMPAS PARKING DI KLINIK KESIHATAN SENAWANG VIRAL

on Thursday, June 4, 2015



Tak 'gentleman' lah lelaki itu

Kejadian berlaku pada 3 Jun, jam lebih kurang 10.30 pagi di parking Klinik Kesihatan Senawang, Negeri Sembilan.

Aku ke klinik, bawa anak-anak pergi check up. Dua kali pusing, tak ada parking. Tiba-tiba ada sebuah kereta iswara merah nak keluar parking. Aku pun bagi signal tanda nak masuk parking. Aku undur sikit untuk bagi laluan, senang ornag itu nak keluar.




Video pemandu Honda WNS1103 rampas parking tersebar. Laporan penuh - http://goo.gl/o6c4lzMore: #mediavids
Posted by My Media Hub on Thursday, June 4, 2015


Masa orang itu nak keluar, tiba-tiba ada sebuah kereta jenis Honda berwarna hitam, nombor pendaftaran WNS1103 masuk depan aku terus nak masuk parking yang aku tunggu tadi.

Aku bunyikan hon yang panjang sebanyak dua kali.

Pemandu lelaki Melayu lewat 20-an. Di sebelahnya ada seorang wanita tua 50-an, ibu dia mungkin. Tempat duduk belakang pula, adik perempuan awal 20-an. Pemandu buat bodoh dan terus masuk parking. Kalau korang, rasa apa?

Aku terus turun berdiri depan kereta dia yang dah masuk separuh parking itu. Selepas itu, mak dan adik dia terus turun dengan selamba masuk klinik dulu sambil tergelak-gelak. Si pemandu pula buat bodoh tak nak keluar dari kereta dan tak nak keluar dari parking itu. Dia hanya duduk dalam kereta itu sambil hisap rokok elektronik dengan poyo dan sombong.

Kalau nak ikutkan hati aku yang panas time itu, nak je aku sepak kereta dia tapi kang panjang pula cerita. Jadi, aku ludah je! Dia masih buat bodoh dalam 20 minit selepas aku bising-bising dan ada dua tiga orang datang baru dia keluar dan tanya aku,

"Apa hal?"

Bodohnya soalan! Bila aku cakap dia kata dia tak nampak aku bagi signal dan tak dengar bunyi hon.

Hello! Aku hon panjang tahu! Dua kali takkan tiga-tiga dalam kereta itu pekak? Tahu pula marah bila aku cakap macam itu. Kau potong aku terus masuk parking, lepas itu kau kata tak nampak aku? Penipu!

Kau memang sengaja aku nampak! Lepas itu kau cakap aku kurang ajar, habis kau mana pergi adab dan moral sebagai pemandu? Kau yang mula dulu, dengan raut muka kau yang tak ada rasa bersalah. Lepas itu nak suruh aku jilat ludah aku. Aku jawab nak ludah lagi bolehlah. LEpas itu nak ugut aku nak tampar muka aku.

Mohon yang tak ada moral dan yang suka ambil hak orang macam mamat ini sedar. Jangan bagi muka kat pemandu yang tak berhemah dan tak bermoral macam ini. Lain kali belajar hak orang walaupun parking. Orang menunggu parking siap bagi signal, kau yang datang dari mana entah tiba-tiba tanpa beratur.

Sumber


PERINGATAN: AANS tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri

Ranking: 5

{ 0 comments... read them below or add one }

Post a Comment



 
© AANS BLOG All Rights Reserved