ONEXOX
BannerFans.com

Kecewa terbeli 'karipap oksigen'

on Friday, June 26, 2015



GEORGETOWN - Sungguh tidak patut apabila ada peniaga yang didakwa sengaja mengambil kesempatan sepanjang Ramadan kali ini.

Kisah berkenaan sering kali berlaku menyebabkan pelanggan semakin muak dengan sikap peniaga yang tidak jujur dan terbaru, pembaca Sinar Harian mengadu terbeli ‘karipap oksigen’.
Dia yang hanya mahu dikenali sebagai Yan berkata, telah membeli karipap daripada peniaga di sebuah bazar Ramadan, di sini.

“Tiga biji karipap dijual pada harga RM1 dan pada masa itu, saya tergesa-gesa membeli kerana waktu berbuka sudah hampir tiba. Saya ambil mana saja juadah yang ada supaya boleh bergerak dan sampai rumah cepat.

"Tapi, amat mengecewakan apabila tiba waktu berbuka, bila gigit sikit karipap yang dibeli tidak ada rasa inti. Bila tengok memang kosong dan intinya sikit sangat dan tidak sesuai dengan harganya," katanya.

Sumber

PERINGATAN: AANS tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri

Ranking: 5

{ 0 comments... read them below or add one }

Post a Comment



 
© AANS BLOG All Rights Reserved