ONEXOX
BannerFans.com

PUNCA HARGA RON95 NAIK 10 SEN, RON97 NAIK 20 SEN TERSEBAR AMAT MEMALUKAN MENTERI

on Tuesday, June 30, 2015



PUTRAJAYA - Harga runcit bagi petrol RON95 naik 10 sen seliter, manakala RON97 naik 20 sen seliter, demikian pengumuman baru sebentar tadi.

Menurut laporan Astro Awani, pengumuman kenaikan harga petrol bagi RON95 dan RON97 itu berkuatkuasa mulai jam 12.01 malam ini.

Kenaikan harga antara 10 sen dan 20 sen itu adalah harga jualan runcit bagi kedua-dua jenis petrol berkenaan bagi bulan Julai 2015.

Bagaimanapun, tiada kenaikan harga bagi diesel.

Menjelaskan kepada rakyat, harga minyak dijangka akan sentiasa berubah setelah kerajaan melaksanakan penetapan harga runcit bagi RON95, RON97 dan diesel mengikut kaedah Pengapungan Terkawal bermula 1 Disember yang lalu.

Bagi pengguna yang mana tangki minyak kereta mereka hampir kosong, anda disarankan menyerbu stesen minyak terdekat sebelum jam 12.01 malam ini

Sumber

PERINGATAN: AANS tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri

Ranking: 5

{ 0 comments... read them below or add one }

Post a Comment



 
© AANS BLOG All Rights Reserved