ONEXOX
BannerFans.com

'SAYA BUKAN LAGI ISTERI AWIE'

on Tuesday, June 2, 2015



Setelah berpuas hati dengan keterangan berserta dengan bukti yang diberikan selepas dibelasah oleh Awie pada 2 Jun tahun lalu, Majlis Agama Islam Songkhla, Thailand telah menerima permohonan fasakh Rozana Misbun pada 1 November 2014.

“Saya ingin jelaskan di sini bahawa saya bukan lagi isteri Awie berkuat kuasa 1 November 2014″

“Bertitik tolak dari kejadian 2 Jun 2014 yang dikemukakan, permohonan cerai saya telah diluluskan oleh Majlis Agama Islam Songkhla, sekali gus sijil perceraian yang sah mengikut undang-undang telah dikeluarkan dan disahkan pihak terbabit,” katanya kepada mStarOnline.

Lapor mStar, permohonan itu dibuat di pejabat agama Islam Songkhla, tempat yang sama di mana mereka bernikah pada 20 Jun 2005. Bagaimanapun, pernikahan pasangan itu sehingga kini gagal didaftarkan di Malaysia sehinggalah permohonan cerai itu dilakukan.

Rozana Misbun juga turut meminta agar Awie mematuhi arahan mahkamah untuk menyerahkan anak sulung mereka, Putra Ahmad Merrah, 8, yang kini dibawah jagaan Awie kerana hak penjagaan sementara diperoleh Rozana pada 27 Januari yang lalu.

“Saya bersyukur kepada Allah kerana dua daripada tiga anak saya kini berada bawah jagaan saya. Insya-Allah saya tidak pernah putus berdoa dan yakin bahawa anak sulung saya iaitu Merrah akan kembali ke pangkuan saya dan adik-adiknya nanti,” katanya.

Sumber

PERINGATAN: AANS tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri

Ranking: 5

{ 0 comments... read them below or add one }

Post a Comment



 
© AANS BLOG All Rights Reserved