ONEXOX

Status Wanita Cun Melecun Terpaksa Pakai Kain Batik Untuk Berurusan Dengan JPJ Jadi Viral

on Monday, June 8, 2015



PETALING JAYA: Akibat tidak mematuhi kod pemakaian yang sepatutnya untuk berurusan di JPJ, seorang wanita terpaksa memakai kain sarung atau tidak akan dilayan.

Melalui satu status yang dimuat naik oleh wanita terbabit Facebook, dia ke pejabat JPJ atas tujuan menukar nama kereta setelah menjual kereta berkenaan. Namun hasratnya itu menghadapi sedikit kesukaran apabila terpaksa memakai kain sarung untuk meneruskan urusan di pejabat JPJ.

Bersama status tersebut, wanita itu juga turut memuat naik beberapa gambar kejadian.



Menurut wanita itu, ketika dia berada di kaunter untuk mendapatkan nombor, dia diberikan kain sarung untuk dipakai.

"Ketika di kaunter nombor, mereka beri saya sehelai kain sarong untuk dipakai atau mereka tidak akan melayan saya", katanya dalam posting tersebut.

"Jadi, saya kelihatan seperti ini, sebuah beg! Hanya untuk duduk di hadapan cermin kaunter dimana hanya bahagian atas badan sahaja yang kelihatan kepada pegawai, saya tak tahu sama ada patut gelak atau menangis, katanya lagi.

Posting tersebut telah menjadi viral di media sosial dan mendatangkan pelbagai reaksi dari pengguna media sosial.

Sumber

PERINGATAN: AANS tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri

Ranking: 5

{ 2 comments... read them below or add one }

profit said...

with that kind of sarong wearing just to hide the skirt,is more undecent in dressing. Is our country being run by TALIBANS?


June 8, 2015 at 4:09 PM
cheng said...

She look better after wearing Sarong - think positive
you should wear it all the times - nothing wrong


June 8, 2015 at 7:06 PM

Post a Comment

 
© AANS BLOG All Rights Reserved