ONEXOX

'TERUSKAN SUPPORT BETINA NAJIS MENATE' - DIVA VOGUE AZWAN ALI

on Sunday, June 28, 2015



Susulan dari kes Azwan Ali memaki hamun seorang followernya di Twitter, wanita berkenaan menerima jemputan untuk menjamu selera di restoran berkenaan dari pemilik Me'nate Steak Hub sendiri.

Bagaimanapun, 'drama' rupanya tidak habis di situ. Azwan Ali kali ini membuat kenyataan balas di laman Instagram pula.

"Besar hama tak berkudis dengan all Melayu anjing yang terus #menyalakkk dok support betina najis 'MENATE'! Terbukti merekalah binatang Melayu dan Melayu syaitan direjam yang terus amok di bulan ramadhan & berlagak sebijik syaiton! Sikit pun tak goyah! Tuhan ada! Tuhan tahu kebenarannya! In fact, Diva AA terbang tinggi sambil meludah balik all," katanya.

Sudah bersalah tak mahu mengaku apatah lagi memohon maaf. Umum tahu lelaki yang menggelarkan dirinya Diva ini sudah pergi ke tanah suci beberapa kali dan juga mendapat gelaran haji tetapi masih begitu juga perangainya.

Apa pun, kami doakan moga Diva Azwan Ali dilembutkan hatinya untuk berubah dan memohon maaf kepada mangsa makiannya.

Sumber

PERINGATAN: AANS tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri

Ranking: 5

{ 0 comments... read them below or add one }

Post a Comment

 
© AANS BLOG All Rights Reserved