ONEXOX
BannerFans.com

Tiga maut, dua parah kemalangan ngeri di Jalan Bukit Putus malam tadi

on Friday, June 19, 2015



Seremban: Tiga maut manakala dua parah dalam kemalangan tiga kenderaan di atas jambatan Jalan Seremban-Kuala Pilah, berhampiran Bukit Putus, di sini, 9.36 malam tadi.

Sumber polis berkata, kereta dinaiki suami isteri berusia 63 dan 58 tahun dari arah Kuala Pilah ke Seremban hilang kawalan sebelum memasuki laluan bertentangan.

Katanya, sehubungan itu kenderaan terbabit merempuh kereta dinaiki lelaki berusia 23 tahun yang dalam perjalanan menuju ke Kuala Pilah.

"Akibat pelanggaran itu, lelaki itu tercampak dari keretanya dan maut di lokasi. Manakala warga emas berusia 63 tahun maut ekoran tersepit dalam kenderaan.

"Sementara itu, isteri warga emas berkenaan pula meninggal dunia ketika dalam perjalanan ke Hospital Tuanku Jaafar Seremban (HTJS), di sini," katanya.

Menurutnya, dalam kemalangan itu, dua individu menaiki kereta turut merempuh bahagian belakang kenderaan dinaiki lelaki berusia 23 tahun itu.

"Dua individu berkenaan setakat ini difahamkan parah," katanya dan kes disiasat mengikut Seksyen 41(1) Akta Pengangkutan Jalan 1987.

Sumber

PERINGATAN: AANS tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri

Ranking: 5

{ 0 comments... read them below or add one }

Post a Comment



 
© AANS BLOG All Rights Reserved