ONEXOX
BannerFans.com

WANITA INI BERI SYARAT ADOPT KUCING YANG PELIK

on Thursday, June 18, 2015



Kecoh di group Facebook Kucing Parsi & Baka DLH: Portal Jual Beli di mana seorang wanita memuat naik iklan 2 ekor kucing kesayangannya untuk di adopt berserta dengan syarat-syarat yang tidak masuk akal.

Ada 2 ekor kucing kesayangan saya untuk di adopt. Syarat-syaratnya:

1 Rumah berdekatan dengan saya.

2. Boleh spend duit untuk kucing saya (makanan kibbles Nutram. Supplement Brewers Yeast)

3. Mandikan setiap 2 minggu.

4. Bersihkan litter box dia setiap hari. Selepas dia poo terus scoop sebab diorang tak akan guna litter box kalau ia kotor.

5. NO CAGE (INDOOR ONLY)

6. Jangan pukul my cats.

7. Tak digalakkan untuk yang dah ada banyak kucing.

8. Dekat rumah sentiasa ada orang, contoh housewife or maid. Yang selalu tak ada di rumah tidak digalakkan.

9. Kalau kucing saya hilang/diabaikan, saya akan minta gantirugi.

10. Kalau duduk kondo dan kucing saya jatuh sehingga mengakibatkan patah/cedera, saya akan minta gantirugi juga atas kecuaian anda sendiri.

11. Saya boleh datang bila-bila masa untuk melawat kucing saya.

12. Jangan sesekali buat kucing saya sebagai kilang beranak or else saya akan bawak kucing saya spay dulu.

Jika berminat, pm saya. TQ.

______________________________________

Kata nak bagi orang adopt, apa ke gilanya manusia macam ni? Kalau beginilah syaratnya, elok tak payah iklankan untuk adoption. Lagi satu, kalau tak mampu nak bela kucing, buat cara tak mampu.

Sumber

PERINGATAN: AANS tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri

Ranking: 5

{ 0 comments... read them below or add one }

Post a Comment



 
© AANS BLOG All Rights Reserved