ONEXOX
BannerFans.com

VIDEO NAJIB KEPANASAN BUNTUT: Muhyiddin Kata PM Mengaku Ada RM2.6 Bilion Dalam Akaun

on Wednesday, July 29, 2015



Nampaknya isu politk negara semakin menjadi hangat apabila sebuah video yang dimuatnaik oleh Portal KiniTV.  Menurut Malaysia kini video tersebut, memaparkan Bekas Timbalan Perdana Menteri, Tan Sri Muhyiddin Yassin mendakwa bahawa dia telah bersemuka dengan Perdana Menteri Dato Seri Najib.

berdasarkan percakapan Muhyiddin dalam video, dia memberitahu bahawa terdapat "susah nak kira, a lot,a lot " di dalam akaun sebuah bank berpengkalan di Timur Tengah.

"Saya tanya kenapa masuk akaun you? kenapa masuk akaun Najib Razak? duit berapa? 700million US Dollar," beliau berkata demikian di kediamannya di hadapan Menteri Besar Kedah Datuk Mukhriz Mahathir dan bekas menteri, Tan Sri Kadir Sheikh Fadzir.

Memetik laporan Malaysiakini, Ketika dihubungi, Abdul Kadir mengesahkan bahawa perbualan itu sememangnya berlaku namun menegaskan bahawa ia tidak sepatutnya dirakam.

Beliau juga enggan memberi pandangannya mengenai isi perbualan berkenaan.

"Saya tidak mahu komen mengenainya. Ia adalah perbualan tertutup. Ia tidak sepatutnya dirakam.

"Mukhriz sudah meminta hadirin supaya tidak merakamnya,” katanya kepada Malaysiakini ketika dihubungi petang ini.

Berikut adalah rakaman penuh.



Sumber

PERINGATAN: AANS tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri

Ranking: 5

{ 0 comments... read them below or add one }

Post a Comment



 
© AANS BLOG All Rights Reserved