ONEXOX
BannerFans.com

AJAIB. TENGOK MATAHARI BOLEH KURUSKAN BADAN

on Tuesday, September 8, 2015



HONG KONG - Segelintir wanita di Hongkong dilaporkan semakin giat merenung matahari dalam usaha mengurangkan berat badan yang kini menjadi trend terbaru untuk melangsingkan badan.

Lapor Oriental Daily, sekumpulan wanita berusia di antara 20 - 30 tahun ini dikatakan merenung matahari sebelum ia terbenam di pantai Kampung Sam ka dengan membuka kasut dan kaca mata hitam mereka setiap lewat petang selama beberapa minit.

Menurut seorang pengamal diet, dengan merenung matahari tenaga solar akan menyerap ke tubuh mereka. Ini bermakna mereka tidak lagi memerlukan kalori daripada makanan.

"Kami merenung matahari sebagai ganti kepada makanan. Ada dalam kalangan kami kini tidak lagi perlu makan banyak. Ada yang tidak makan langsung," katanya.



PERINGATAN: AANS tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri

Ranking: 5

{ 0 comments... read them below or add one }

Post a Comment



 
© AANS BLOG All Rights Reserved