ONEXOX
BannerFans.com

SIAPA SEBENARNYA ALVIN TAN?

on Friday, September 4, 2015



Alvin Tan adalah agen Mason utk mengapi2kan isu perkauman & cetuskan huru hara Melayu-Cina.

Lihatlah tattoo di badannya.. dah terang2 tatoo freemason (malta cross)

So jgn kita terpedaya dgn lakonan2 Alvin Tan.. dia hanya ikut skrip..

Nak bunuh ular hentam kepala dulu.. sia2 je hentam ekor. nnti dipatuk ular.

Alvin Tan tu ekor jer.. kena kenal siapa 'bos' dia.

Allah suruh kenal siapa musuh kita.....

Mcm mana nk jd tentera Imam Mahdi kalo musuh sendiri pun tak kenal?

Kuil Freemason kat bukit jalil pun dikata masjid??

Henry Ford :

''Jika terdapat sesuatu yang tidak kena dalam sesebuah negara, anda akan dapati ia dari ''Yahudi-Freemason.'' ( The International Jew, 1922)

KESIMPULAN

Alvin hanya tools utk perang saraf.. Task utk Alvin is just to pop polemik utk Grand Masternya study pola pemikiran umat Islam M'sia yg mengikuti social media..

Sengaja polemik rasis itu di bangkitkan utk menyemai sisi haiwaniah dlm diri kita sehingga ke tahap kita bertindak bls secara agresif dan mengabaikan pertimbangan..

Respon2 yg diterima akan diproses utk attach yg seterusnya..

Ianya hanyalah umpan utk mendorong emosi mendidih dan melupakan pertimbangan akal menurut fitrah yg Nabi s.a.w ajarkan,lalu menjadi peluru utk membidik kepala2 kita supaya menurut rentak permainannya..

Jgn geram dan jgn terpedaya..

Ia hanya mind and waiting game dari dorang..

Melayan Alvin samalah dgn membenarkan akal kita dibedah oleh Grand Masternya lalu mereka mengetahui batasan pertimbangan kita dan ianya dijadikan huraian kpd study dorang tentang kelemahan akal dan minda kita..

Objektif game ini adalah utk create destable dlm komuniti dan merebakkannya kpd skala yg lbh besar utk mencipta sbb utk campur tangan bila mana didapati kita tidak lg mampu mengawal keagresifan dlm tindak balas..

PERINGATAN: AANS tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri

Ranking: 5

{ 0 comments... read them below or add one }

Post a Comment



 
© AANS BLOG All Rights Reserved