ONEXOX
BannerFans.com

4 KERETA REMUK DILANGGAR PEMANDU WANITA. MYVI?

on Friday, May 15, 2015



PUTRAJAYA - 4 buah kenderaan pelbagai jenis rosak teruk akibat dilanggar oleh sebuah kereta (bukan Myvi) yang dipandu oleh seorang wanita.

Dalam kejadian yang dipercayai berlaku pada tengah hari tadi, pemandu wanita kereta Proton Pesona terbabit telah melanggar bahagian belakang sebuah kereta Proton Saga BLM yang diletakkan di Dataran Putrajaya, Presint 1.

Kemalangan itu turut menyebabkan 3 buah kenderaan yang turut diletakkan berhampiran rosak teruk akibat impak perlanggaran tersebut.

Proton Saga yang dilanggar kelihatan hancur teruk di bahagian belakang, manakala beberapa kereta yang lain remuk di bahagian sisi kereta.

Kemalangan itu menarik perhatian pengguna Facebook yang membuat andaian mereka sendiri di mana berkemungkinan pemandu Pesona terbabit menggunakan smartphone ketika memandu. Justeru menyebabkan kemalangan itu berlaku.










Sumber

PERINGATAN: AANS tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri

Ranking: 5

{ 0 comments... read them below or add one }

Post a Comment



 
© AANS BLOG All Rights Reserved