ONEXOX
BannerFans.com

PRU Dah Tamat, Abby Masih Meroyan

on Monday, May 6, 2013

Pelakon, Abby Abadi yang merupakan penyokong kuat parti PAS terus meroyan apabila parti yang diperjuangkannya itu kalah pada Pilihan Raya Umum ke 13 (PRU13) sebentar tadi.

Menurut keputusan rasmi yang disahkan oleh Suruhanjaya Pilihan Raya (SPR), Barisan Nasional telah berjaya memenangi 122 kerusi Parlimen daripada 222 kerusi yang dipertandingkan sekali gus mendapat mandat untuk menubuhkan Kerajaan Persekutuan yang baru.





Antara isu yang diutarakan oleh Abby ialah mengenai pengiraan semula undi-undi yang telah dikira sebelum ini dan masalah ketiadaan elektrik yang terjadi di beberapa tempat penjumlahan undi yang diragui keputusannya.

Hmm, sudah-sudahlah Abby, terima sahajalah kekalahan dengan hati yang terbuka.





Kan lebih manis begitu?


PERINGATAN: AANS tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri

Ranking: 5

{ 3 comments... read them below or add one }

Unknown said...

UMNo sinonim dgn TIPU


May 6, 2013 at 4:07 AM
Anonymous said...

kalau rasa menipu..kenapa x apply jadi tukang kira undi..terima je lah hakikat bila kalah...skang ni cuba lihat..antara pas pkr dap ...siapa yang paling menyerlah sebnarnya????siapa yang nak pulun habis sebenarnya??? kalau x nampak juga x tau lah..jgn nak kata org ni tu menipu org ni menipu, nama pun manusia sifatnya lebih kurang sama jer...yang betul2 dijalan yg lurus x ramai...


May 6, 2013 at 5:57 PM
Anonymous said...

Kalau camtu wakil PR yg tgk skali masa kira undi tu pun TIPU & subahat skali la. G la tanya wakil tu.


May 7, 2013 at 2:17 AM

Post a Comment



 
© AANS BLOG All Rights Reserved