ONEXOX
BannerFans.com

Eina Azman Teruskan Saman Terhadap Ibu Afiq Muiz

on Tuesday, May 21, 2013


Tegar juga hati pelakon remaja bernama Eina Azman ini apabila beliau ingin meneruskan niatnya untuk menyaman Hasliza Mohamad ibu kepada ‘kekasih’ beliau, Afiq Muiz. Lapor Berita Harian.

“Saya serahkan kes saman ini kepada keluarga. Mereka akan uruskan dan tunggu saja apa yang akan berlaku seterusnya”

“Sampai sekarang, ibu Afiq masih tidak meminta maaf. Malah, keluarga ibunya juga ‘menyerang’ saya di Twitter. Saya tidak akan meminta maaf & tiada sebab untuk saya meminta maaf”



“Ibu Afiq yang memburukkan dan mengaibkan saya, bukannya saya. Saya berani bercakap begini sebab saya ada bukti di atas segala percakapan saya,” jelas Eina Azman baru baru ini.





Afiq Muiz dalam laporan yang sama mengakui tidak menyesal mengadakan sidang media yang penuh kontroversi tempoh hari & mengulangi kenyataan yang beliau dan Eina Azman hanya kawan baik bukan kekasih.

Sumber


PERINGATAN: AANS tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri

Ranking: 5

{ 2 comments... read them below or add one }

dupleh said...

artis malaysia, karier tah ke mana, benda2 titik bengik mcm yang lebih ditonjolkan... meluat


May 21, 2013 at 3:19 AM
Anonymous said...

Bongkaknya...klu menantu mcm ni...sah2 mak mertua pun dia tak anggap ibu.


May 21, 2013 at 4:07 AM

Post a Comment



 
© AANS BLOG All Rights Reserved