ONEXOX
BannerFans.com

Berita Palsu Kahwin Gadis Syria Bantu Saudara Umat Islam

on Monday, June 17, 2013

Berita palsu kahwin dengan gadis muslimat Syria bantu saudara atau umat islam disana. Berita yang tersebar bahawa Ikhwan Muslimin Mesir menawarkan perkahwinan dengan wanita Syria adalah tidak benar. Perkara ini telah tersebar dilaman sosial dan mendapat perhatian umum. Ramai yang tertipu dengan dakwaan bahawa rakyat Malaysia boleh beristerikan wanita Syria dengan 40USD sahaja. Kami sekali lagi menegaskan bahawa isu perkahwinan untuk menyelamatkan wanita Syria adalah seperti surat berantai dan disebar untuk kepentingan individu tertentu.

Berita Palsu Kahwin Dengan Gadis Syria Tersebar







Penjelasan Sebenar Berita Palsu Kahwin Gadis Syria




Petikan

Berita yang tersebar bahawa Ikhwan Muslimin Mesir menawarkan perkahwinan dengan wanita Syria adalah tidak benar. Apa yang kami musykilkan, mengapa apabila isu perkahwinan, ramai pula yang sanggup dan sebarkan walaupun berita belum sahih. Sehingga perbincangannya terpesong jauh dan lari dari niat yang asal. Tetapi kenapa apabila diajak bersama-sama solidariti bersama rakyat Syria, kurang mendapat sambutan. Moga kita tidak lari dari niat yang asal dan moga Allah memberi hidayah kepada kita semua.





Sumber

PERINGATAN: AANS tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri

Ranking: 5

{ 0 comments... read them below or add one }

Post a Comment



 
© AANS BLOG All Rights Reserved