ONEXOX
BannerFans.com

Ajal 2 beranak rempuh pokok di Jalan Mambau-Port Dickson

on Monday, August 19, 2013

Seremban: Perjalanan seorang wanita untuk memulakan hari pertama bekerja sebagai tukang masak berakhir tragedi memilukan apabila dia bersama anaknya maut dalam kemalangan di Jalan Mambau-Port Dickson berhampiran Taman Kelab Tuanku, di sini, semalam.

Dalam kejadian jam 5.15 petang, Badariah Baba, 55, bersama anak lelakinya, Khairul ‘Aizat Taib, 27, meninggal dunia di tempat kejadian akibat parah di kepala dan badan.



Jurucakap polis berkata, kereta Proton Satria dipandu Khairul dipercayai hilang kawalan di satu selekoh dalam keadaan hujan lebat sebelum merempuh pokok.

“Dua beranak itu dipercayai dalam perjalanan ke Seremban 2 dari rumah mereka di Kampung Bemban, dekat sini, untuk menghantar Badariah yang memulakan hari pertama bekerja sebagai tukang masak di sebuah gerai.





“Bagaimanapun, tiba di tempat kejadian kereta dipandu Khairul hilang kawalan sebelum terbabas merempuh pokok menyebabkan dia tersepit antara pokok dan kereta, manakala Badariah berjaya dikeluarkan orang awam,” katanya.

Sumber

PERINGATAN: AANS tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri

Ranking: 5

{ 0 comments... read them below or add one }

Post a Comment



 
© AANS BLOG All Rights Reserved