ONEXOX
BannerFans.com

Punca Respon KJ Terhadap Isu Rumah "Bumbung Salib" Terjawap Dan Tersebar

on Wednesday, December 30, 2015

Kedah, 30 Dis - Menteri Belia dan Sukan, Khairy Jamaluddin hari ini memuat satu gambar beliau 'berselfie' dengan bumbung rumah "bersalib" yang menimbulkan kontroversi baru-baru ini.

Menerusi kapsyen di gambar tersebut, difahamkan pihak pemaju telah menyelesaikan 'kontroversi' itu.

Menerusi laman Twitter, KJ menulis : "Rumah2 yang ada "salib" di Langkawi. Sekarang sudah dicat semula selepas kekocohan yang timbul. Kita banyak sangat membazir masa untuk isu-isu remeh".



Gambar yang dimuat naik oleh KJ memaparkan keadaan bumbung rumah tersebut yang telah dicat kembali dimana sebahagian"salib" itu dicat dengan warna yang sama seperti warna bumbung di bahagian yang lain.


keadaan bumbung sebelum.

Sebelum ini, kerajaan negeri Kedah telah mengarahkan pemaju kawasan perumahan berkenaan supaya memperbetulkan semula bumbung rumah tersebut untuk mengelakkan sebarang masalah dari timbul di masa hadapan.

Sumber


PERINGATAN: AANS tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri

Ranking: 5

{ 0 comments... read them below or add one }

Post a Comment



 
© AANS BLOG All Rights Reserved