ONEXOX
BannerFans.com

Tok Mat akan jadi Pengurus psukan Bola Negeri Sembilan 2014 agar kembali ke era kegemilangan empat tahun lalu

on Saturday, August 10, 2013

Seremban – Menteri Besar Negeri Sembilan juga merangkap Presidan Persatuan Bola sepak Negeri Sembilan (PBNS), Dato’ Seri Utama Hj Mohamad Hj Hasan memutuskan menjadi Pengurus pasukan bola sepak Negeri Sembilan bagi musim 2014.

Beliau mahu memastikan pasukan bola sepak negeri ini kembali ke era kegemilangan empat tahun lalu setelah melihat merudumnya prestasi pasukan negeri ini secara mendadak dari segi kejurulatihan dan kerjasama pemain dalam pasukan sehingga jatuh ke Liga Perdana musim baharu.



Beliau ternyata amat kecewa dengan persembahan pasukan hoben jang hoben musim ini akan memecat jurulatih dan membenarkan pemain-pemain yang tidak menunjukkan prestasi sebenar pada tahun ini pergi ke pasukan lain.





Malah beberapa pemain baharu di dilihat berpotensi mengisi kekosongan posisi akan di bawa masuk dalam pasukan.

Sebagai pengurus baharu, beliau mahu memastikan setiap pemain berkomunikasi terus kepadanya.

Dengan perkembangan ini juga, beliau turut akan memilih penolong pengurus yang benar-benar dapat membantu beliau mengurus tadbir pasukan NS yang baharu dan mengembalikan maruah pasukan kembali ke liga Super.

Beliau seterusnya terus komited dan fokus untuk menjuarai Piala FA dan Piala Malaysia.

Bagi misi untuk tahun ini, misi amat sukar bagi pasukan negeri ini yang disebabkan oleh beberapa faktor domestik yang dikenalpasti.

Ujarnya di sidang media ringkas ketika rumah terbuka kerajaan negeri, hari ini.

Sumber

PERINGATAN: AANS tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri

Ranking: 5

{ 0 comments... read them below or add one }

Post a Comment



 
© AANS BLOG All Rights Reserved