ONEXOX
BannerFans.com

Parti PAS Tawar Hadiah RM2,000

on Wednesday, September 11, 2013

KUALA LUMPUR – Parti PAS menawarkan hadiah sebanyak RM2,000 kepada pemenang Pertandingan Mencipta Logo Muktamar PAS Ke-59.

Penolong Setiausaha Agong PAS, Datuk Takiyuddin Hassan, selaku Pengarah Muktamar berkata, pihaknya turut menawarkan lima hadiah saguhati dalam pertandingan itu.

“PAS akan menganjurkan muktamar yang ke-59 selama tiga hari bermula 22 hingga 24 November 2013 di Shah Alam, Selangor.



“Bagi memeriahkan muktamar ini, satu pertandingan mencipta logo Muktamar PAS Ke-59 akan diadakan dalam tempoh dua minggu bermula hari ini hingga 25 September 2013,” katanya melalui satu kenyataan media hari ini.





Takiyuddin berkata, selaras dengan slogan `PAS for ALL’, penyertaan pertandingan itu dibuka kepada seluruh warganegara Malaysia tanpa mengira bangsa dan agama.

Menurutnya, borang penyertaan boleh didapati dari laman web http://www.pas.org.my dan menghantarkan softcopy logo serta borang penyertaan itu kepada emel muktamar59@pas.org.my.

Jelas beliau, hadiah kepada para pemenangan akan disampaikan pada hari Perasmian Muktamar PAS ke-59.

Sebarang pertanyaan lanjut boleh hubungi, Jabatan IT PAS Pusat yang bertindak sebagai secretariat kepada pertandingan atau emel terus kepada muktamar59@pas.org.my.

Sumber

PERINGATAN: AANS tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri

Ranking: 5

{ 0 comments... read them below or add one }

Post a Comment



 
© AANS BLOG All Rights Reserved