ONEXOX
BannerFans.com

Punca Kejadian Rusuhan Amukan Stesen Minyak Di Melaka

on Monday, September 2, 2013

Punca sebenar isu kejadian rusuhan atau amukan disebuah stesen minyak di Melaka terjawab. Beberapa keping gambar yang mempamerkan rusuhan di sebuah stesyen minyak telah tersebar dilaman sosial dan mendakwa bahawa ianya berlaku akibat pengumuman harga minyak naik 20sen mulai 3 September 2013. Setelah disiasat, kejadian itu bermula apabila seorang pengguna bengang stesen minyak kehabisan petrol dan mengamuk di lokasi kejadian.



Punca Kejadian Rusuhan Amukan Stesyen Minyak Di Melaka





Keadaan berselerak tersebut dipercayai akibat daripada perbuatan pengguna yang tidak berpuas hati dengan pengusaha stesen minyak. Pengusaha stesen minyak itu memaklumkan bahawa minyak di stesennya telah pun habis. Akibat bengang dengan dakwaan tersebut, pengguna tersebut dikatakan bertindak liar dengan merosakkan beberapa pam. Beliau bertindak demikian kerana beranggapan pengusaha stesen minyak tersebut cuba mengambil kesempatan dengan menyimpan minyak.





Sumber

PERINGATAN: AANS tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri



Ranking: 5

{ 1 comments... read them below or add one }

Anonymous said...

terdesak betul rakyat Msia skrg ni. hasil pemerintahan /didikan siapa? huhu


September 3, 2013 at 12:50 AM

Post a Comment



 
© AANS BLOG All Rights Reserved