ONEXOX
BannerFans.com

Suami jadi 'setan' isteri tidak solat

on Wednesday, September 25, 2013

Kuala Lumpur: Dia bagaikan suami beriman apabila mengejutkan isteri daripada tidur dan menyuruhnya menunaikan solat Subuh, namun bertukar menjadi suami setan selepas selesai menunaikan rukun Islam kedua itu apabila isterinya tertidur semula sehingga tertinggal solat.

Ini kerana wanita berusia 25 tahun itu bukan saja dihambur kata-kata kesat, tapi turut dipukul dan kepalanya dipijak si suami, biarpun dia berulang kali meminta maaf di atas kesilapannya itu.



Adegan memilukan itu berlaku di rumah pasangan suami isteri terbabit di Selayang, di sini, pada kira-kira jam 7.30 pagi, Isnin lalu.

Sumber polis berkata, dalam aduan dibuat mangsa di Balai Polis Selayang, wanita berkenaan memberitahu suaminya yang berusia lewat 30-an, pada mulanya mengejutkannya daripada tidur pada jam 6.30 pagi.

“Selepas mengejutkan isterinya, si suami mula bersiap-siap untuk ke tempat kerja dan menyangka isterinya sudah bangun tidur serta menunaikan solat.

Sumber

PERINGATAN: AANS tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri

Ranking: 5

{ 5 comments... read them below or add one }

Anonymous said...

bukan pasal solat je nih... mesti ada kes lain yg pompuan tu buat... dalam perundangan islam hukum pada yg meninggalkan solat adalah dipancung kepalanya jika enggan bertaubat... pada pendapat sy penulis ini lebih syaitan dari syaitan itu sendiri... wallahualam...


September 26, 2013 at 12:15 AM
Ahmad Nordinie said...

perundangan islam mana ko amek nih? yakin ke ppuan tu xbertaubat?


September 26, 2013 at 12:36 AM
Anonymous said...

Suka2 je ckp cmtu eh?ko sape?tuhan?ko pnye subuh tip top ke?sengal..


September 26, 2013 at 5:00 AM
Anonymous said...

Ada cara utk mendidik atau menegur kesalahan isteri.. Isteri adlh tulang rusuk suami.. Dimana ltknye tulang rusuk.. Adakah di tpk kaki atau di tapak tangan? Belajar memdalam lg beb tentang tanggungjwb suami isteri..


September 26, 2013 at 5:47 AM
Anonymous said...

laki tu solat ke? kalau lakipun x solat...cam na nak didik bini solat....sendiri mau pkr lah....kalau ya pun bini dia tak solat...x boleh ke ditegur dengan berhemah....asyik nak pukul je....suami mithali ke cam tu....sedangkan nabipun menegur dengan lemah lembut....apa punya laki....


September 26, 2013 at 7:09 AM

Post a Comment



 
© AANS BLOG All Rights Reserved