ONEXOX
BannerFans.com

Harga Emas di Kuala Pilah RM129/G

on Wednesday, October 2, 2013

Nampaknya keyword harga emas di Kuala Pilah begitu hot di blog saya ini. Sepertimana yang kita tahu harga emas menjunam tiruk ketika negara sedang hangat dengan isu pilihanraya. Saya mendapat info harga emas turun lagi hari ini. Dan ternyata ianya benar bagai dikata.



Biasalah saya seperti selalunya akan terjah FB Lee Wah di Kuala Pilah ini. Mereka juga akan mengemaskini harga emas setiap hari. Harga yang dipaparkan adalah tidak termasuk kos upah ye kawan-kawan. Siapa pandai membodek apek tu bolehla dapat harga murah sedikit :) .



Setakat ini saya belum ada niat untuk ke sana lagi. Dalam erti kata lain duit simpanan tidak begitu mengizinkan apatah lagi nak dapat izin suami saya tu. Adalah sangat susah hokeyyy!! Takpelah melihat kepada kilauan emas dalam FB ni sudahlah kan. Jangan lupa lap airliur yang meleleh tu kih kih kih…



Bagi yang sedang mencari hot keyword ini, nanti pi terjah FB Lee Wah ni ye, mana tahu nak dapatkan no telefon untuk semak harga emas besok. Besok kan adalah cuti jadi bolehlah terjah Kuala Pilah. Kalau nak tahu, kedai ini terletak betul-betul di tengah bandar. Di situ sahaja ada 4 buah kedai emas. Buatlah pilihan yang terbaik kerana godaannya adalah begitu hebat sehebat sambutan dari penggemas emas-emas sekelian.





Oklah jamu matalah sekelian pembaca ye hehehehhe…slurrppppppp

Sumber

PERINGATAN: AANS tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri

Ranking: 5

{ 0 comments... read them below or add one }

Post a Comment



 
© AANS BLOG All Rights Reserved